Söndag, på riktigt!


Skickade den här bilden till Nicco innan.. Så här ser min söndag ut ikväll! Filt och kuddar i soffan framför tv'n :)

Har varit hos mamma och käkat middag, hon plåstrade om min tå (utan svimningar!) och sedan tog vi en prommis och en fika på stan.

Drack för en gångs skull te ;) O nej..alla kakorna är inte mina!

Nu ska jag göra mig ett par knäckemackor och sen blir det lite bloggar till från min sida innan jag och Marina ska leka räddningsledare och hämta hem Nicco. Han ringde och var lite bitter över att första bilden hem från festen går 01..Liiiite segt med tanke på att han ska jobba lunch kl 07. imorgon. Såååå jag och svägerskan ska hämta hem stackaren ;)

Knäckisar var det!

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Vilken mysig söndag!! :) Ungefär så har min eftermiddag också sett ut efter en jobbehelg:)



KRAM

2008-09-21 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0