Storebror-mys

Vilken överraskning jag fick!
Storebror som oftast kan vara himlans osocial ringde och sa att han är här om fem min och då skulle kaffet va klart...haha.

Bäst och lyda så vi har suttit i soffan ett par timmar..pratat mycke allvar och lite skoj. Käkat frukost och druckit kaffe ihop. Mys, tyvärr går de massa tid mellan gångerna men så är det väl när vi har liv på alla olika håll.

 Gammal bild på oss!




Har fått en trevlig inbjudan till måndags-afterwork imorgon. Måste jag hänga med på! Vi ska på Bishop i Lund och dricka ETT glas vin (känner mig lite paj i huvudet idag efter gårdagen!). Gill åker ju snart iväg så det är ett litet hejdå till henne.. Ska bara ringa lillasyster och få med henne! :)

Nu ska jag snart göra mig i ordning och sen ska jag bege mig till mamma för middag och sen en prommis med kaffe på stan :) Nice eftermiddag! Borde egentligen städa över lite här hemma..men nej, jag varken vill eller orkar, vi får ta de i veckan helt enkelt. Idag ska jag bara njuta av söndagen och det underbara humöret :)

Hörs senare hörrni!



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilken snygging till brorsa du har då =)

hoppas allt är bra med er!



kram

2008-09-21 @ 17:17:05
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0