Survivor



This is me now.

Ingen känsel än så länge, tror inte det blir så farligt heller. O fort gick de också.. as always..
Snackade lite jobb med sköterskan och sen var de klart...typ.
Dock ska min kära fot se ut så här i två veckor..inget gym med andra ord för det finns nog inte ett enda par skor jag kommer i... Ska ta mig igenom garderoben imorgon när jag får röra mig lite och kolla... För skon jag fick köpa med hem är inte så jävla ball :P haha!

Nu ska jag läsa bloggar, har precis sett fem avsnitt sex and the city...Redan raslös, tjena. Undrar hur jag ska klara mig till helgen.. Det är först då jag kan möjligen gå utanför huset..
Aja.. We'll see!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0