Tekniska familjen

Dagens bedrift:

Jag och Nicco har precis lärt oss hur man spelar in på hårddisken på dvd'n.. Tycker i alla fall jag är lite duktigt av oss :)
Ska spela in CSI på prov idag bara för att kolla om de funkar, så håll tummarna :)
Är nämligen en plan att Efterlyst och Insider ska spelas in på onsdag och sen Hells Kitchen på torsdag! :)

Precis tagit en dusch här...så nu ska håret torkas och sen är de dags för en smoothie i soffan framför just CSI :)

Stress-magen börjar lägga sig.. Så jävla segt när man känner av magkatarren bara för att saker samlas på hög..och högen aldrig minskar. Gäller väl att lära sig att man inte kan göra allt samtidigt åt alla andra. Tror det är viktigt för mig att träna just nu, det är då jag släpper ALLT. Fast iofs..det gör jag när jag är med Nicco och har pratat av mig också.. Hjälper att han och jag sitter i samma bransch.. :)

Äh.. inge gnäll. Bara oktober ut, sen är det bara den vanligt stressen kvar.. och den klarar jag av utan problem! Det är bara att hålla tempo på passen, inte samma grej! ;)


Lycklig tjej på Seine :) LÄNGTAR efter vår nästa semester..som bara sådär "råkar" vara vår bröllopsresa :)

På tal om lycklig..Fick syn på min egen spegelbild igår när vi gick från bion.. Snacka om bilden i en ordbok om man slår upp "lycklig". Men så äre när man har det bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0