Tillbaka till skolbänken

Lite så känns det idag.
Jobbar två timmar..hm, 40 minuter till ca. Sen är det brandutbildning för hela slanten.
Ska först ha teori i ett par timmar, sen släcka bränder och därefter ha utrymmningsövning (gjort detta förr, därför jag har stenkoll på programmet!) Haha!

Jaja, ska bli kul det med, blir ju lite annorlunda mot det man brukar göra, dessutom är vi ett bra gäng, nästan hela köket, servisen och jag + emelie och anders ;) Blir skitbra de hära :)

Trött var jag i morse i alla fall.. isch! Drömde kasst inatt igen, MÅSTE ändra på det, ska köpa en drömfångare till vårt sovrum tror jag!

Ha en fin måndag i alla fall..hur var det nu? Ny vecka nya utmaningar :P

Kommentarer
Postat av: Malin svensson

Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

2008-09-29 @ 07:58:53
Postat av: Sandra L

Ha en bra vecka Sandrita :D Kram på dej!!

2008-09-29 @ 09:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0