Torsdag...borta?

Men herregud vad tiden springer idag!

Vaknade, bäddade, käkade lite..gjorde i ordning. Pratade med Marina på msn..Hon kom över, vi drack kaffe och fastnade på balkongen/i soffan i en halv evighet och plötsligt stod Malin i dörren.

Vi har ätit, druckit kaffe och käkat dessert och praaatat.. :) Har pratat massor idag känner jag. Skönt för Nicco när han kommer hem från jobb..Har malt klart för dagen känner jag!

Senare idag står storhandling på schemat.. Och en dusch! Ikväll blir det nog bara soffan och SATC mys.. snart klara med säsong fyra.. :/ haha galet!

Nu ska jag göra mig i ordning lite och plocka undan disken.. Hörs senare! 

Kommentarer
Postat av: teddy

Ja man undrar ju verkligen vart tiden springer iväg. Ibland skulle jag behöva mera timmar på dygnet för att hinna med allt. Eller kanske planerar man för dåligt..... vad tror du?



kramis

2008-09-11 @ 19:47:02
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0