Tyst Sandra!

Skulle aldrig ha sagt (skrivit) att det inte gör ont att operera tån. Dumt.
Det gör nämligen svinigt ont för tillfället.
Men vafan, bit ihop eller bryt ihop... Här väljer jag alternativ nummer ett.

Skulle gå på toaletten (det enda jävla stället jag faktiskt får GÅ till (jepp redan bitter)) och satte ner foten... Upptäcker att Heey bedövningen har släppt... Uhm..vänta.. FAN vad ont det gör... Aaajjjj varför känns det som att någon DRaaaaaR i stygnen???

Nu sätter jag inte ner fotjäveln.
Tur man är grym på att hoppa på ett ben mina vänner.. G R Y M!



Me at the moment.
Mami stannade förbi med två tidningar och choklad..Tack!
Kommer med andra ord att bli en fet modeguru...

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha KLART att det gör ont att operera foten! benen och fötterna är nog det värsta stället eftersom man spänner sig där vad man än gör =)



kram

2008-09-03 @ 19:40:02
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0