Vadå stelt?

Hahaha usch.
Ett gammalt ex till mig ringde nyss.. Blir alltid lika förvånad när det händer nuförtiden..Hm dvs de två ggr det har hänt under det sista året.
Sist ville han höra om jag visste nån bra spaanläggning då han och flickvännen firade ett halvår.. Nu ville han ha brorsans nummer eftersom han inte fixade att hänga upp en lampa själv..Haha.

Innan pratade vi jäkligt mycke..speciellt eftersom vi hade en massa gemensamma vänner.. O sågs typ hela tiden på alla fester hos dessa gemensamma vänner.
Nu jobbar vi allihop på så olika håll att vi aldrig ses.. och därför hörs ju inte vi heller.

Så när man hörs två ggr om året.. gissa hur mycket man har att prata om?
Jaha..ja jo jag ska gifta mig..hur går de för er..bra...kul...inte gifta er? haha nej de behövs ju inte..haha..mm..jaja..nej lugnt.. absolut...papper o penna? Jadå..Ingen fara..nej nej nej.. okey..nä men fint, hälsa frida! Ska jag...ha de! Hej..

Hahahaha.. Nästan lättad över att lägga på...
Knas! Då har vi ändå varit vänner SÅ mycket längreän vad vi var tillsammans..


Som det kan bli bland! :P


Kommentarer
Postat av: teddy

Hihi jag känner igen det där. Dock har jag och exet sådan ful historia att vi (läs: jag) undviker varandra. Han gick i taket när jag skulle gifta mig....

Man kommer nog aldrig kunna ha ett normalt förhållande till exet. Något som vore bra om man har barn.



kramis på dig

2008-09-09 @ 14:37:37
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0