Vana!

Hej på er!

Då var det torsdag ja.. Och jag blev precis lämnad ensam.
Det känns faktiskt bra.. Och nu menar jag inte att jag inte hade velat ha Nicco här. Men jag utmanar mig själv bättre utan någon i närheten som tittar medlidsamt eller gör allt åt mig :)

Idag får jag ju faktskt röra lite på mig.. SÅ har tvingat Nicco att låta bli bäddningen, och inte ta upp posten. Det är två lagom långa tider för mig att belasta fossingen lite. Dock skulle han såklart dammsuga lite.. vilket resulterade i att han dängde dammsugaren i min fot.. AJ! Jaja.. Har ja tur så slipper dom ta några stygn om två veckor.. dom har redan lossnat :P haha!

Nu ska jag öppna lite här och få in lite luft... Har en plan för dagen som jag tänkte dela med mig av sen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0