2009-04-18 Min Möhippa

Ca 09,00
Vaknar till av att Marina och Maggan ringer på. hade sovit apdåligt hela natten, mått lite halvdåligt på morgonen och misstänkte dessutom att det var just den dagen så var rätt så beredd ;)
Fick packa träningskläder, partykläder, handduk, smink och sen stack vi.

   
Brunch hos mamma var punkt 1. På bilderna jag och svärmor, brunchen (eller en del av den) och jag och lillasyster nyvakna ;) haha. Hann ju inte ens sminka mig.

Ner på stan och väntade lite ute i solen.
  
Precis bakom mig på bild 1 är vår bröllopslokal ;) Passande plats!

Vandrade vidare och hamnade hos Ann Wilson. Jahapp, dance, dance, dance. Massa latinmoves skulle provas på..Vet dock inte om vi missuppfattade ;)
  

Vidare..snabbt snabbt. Hamnade uppe bakom Olympia någonstans och då var jag verkligen clueless... Men jisses vad snabbt jag halsade två glas skumpa när jag insåg vad jag skulle göra...
     

Yes...fick spela in en skiva..med två låtar och mina girls som kör...vilka låtar? Mamma mia och bra vibrationer... Tycker fortfarande det är askul att tänka på hans kommentar och förvånade blick "men asså..du kan ju denna låten?!" Jepp ;)

Upp till Maggis och fixade i ordning oss och sen ner på Gröningen för världens mysigaste picknic!
  
Jag och mina underbara tärnor.. Ni är världens finaste!!

Bort till Bonasera Bonasera för italiano middag ;) Därefter blev det en sväng på Utposten innan jag och Marina gav oss ut på egna äventyr som jag kan berätta om någon annan dag ;) Hahaha
     

Som ni ser på sista bilden så rök tröjan till slut..under påhejande av nån engelsk kille och gapade "TAKE IT ALL OFF" över hela Utposten, haha ;) Fast lite kär i min tröja är jag allt.. Det är en bild på Nicco tillsammans med två humrar (jaa...) och så står det "I love Nikolaos" över hela..O ja, det gör jag ju! :)

Tack mina världens bästa underbara tjejer för en toppendag! :) En helt perfekt tjejdag som jag alltid kommer att komma ihåg! :)

Kan ju nämna att även Nicco blev kidnappad av grabbarna denna dag.. För att bli en i gänget (min pappa, bror och jag) fick även han hoppa fallskärm bland annat :)
I slutet av sommaren hoppar vi dock tillsammans! :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh vilken fin möhippa du har haft vännen. Visst är det skoj att få uppleva detta. Fina kort på tjejerna och dig. Fint väder hade ni också. Mys.

Denna helg ska jag och mannen min till danmark över dagen. Lapa sol och bara må om varandra.

Vad ska du själv hitta på?

kram kram

2009-04-24 @ 12:53:58
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vilken härlig dag du fick!!

Här kan jag berätta att solen skiner å det är väl kring 10 grader, inte helt fel. Vi är ju inte bortskämda med värme...

Idag har det varit begravning för mormor, känns faktiskt skönt att det nu är över så vi kan gå vidare...

I helgen ska vi umgås med mamma som är uppe pga begravningen. Vi ska rensa ut i mormors lägenhet å så ska vi försöka hinna bara umgås lite.

Trevlig helg!!

Kramen, Maria

2009-04-24 @ 15:16:32
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll min blogg vän..Ja tiden går snabbt ..snart är du gift :) Hoppas att allt är bra med söta dig denna fredag kväll i vår värmen.Det blir massa slappande för min del i helgen..blir en sväng ner till min mormor i morgon & fira henne för hon fyller år..ska bli skoj att träffa släkten.Ha en skön kväll..Kram kram

2009-04-24 @ 17:51:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni verkar ha haft en toppen dag... så du misstänkte att det skulle vara den dagen??hehe varför?? :)



Puss å kram:D

2009-04-24 @ 21:39:30
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon min söta vän..Hoppas att du har vaknat till en skön solig lördag som mig..Hoppas att du inte har allt för mycket att fixa in i det sista till den stora dagen..Vilket datum var det nu..16 eller?Kram kram

2009-04-25 @ 10:20:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

haaha amen vad trist..:P jaja strunt samma de blev nog bra ändå=)



skönt då e du snart ledig du med!!ha det bra sandrita=)Puss

2009-04-25 @ 17:14:09
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0