Can't read my pokerface, please don't stop the music, let's dance!

En liten mix av bra låtar som blandar sig med massa annat i min hjärna just nu.

Känns litegrann som att mitt öde avgörs idag, phu! Får nog reda på en viktig sak i alla fall, och mitt i alltihop undrar jag helt plötsligt om det verkligen är det jag vill.. :/. Faaan var kom detta ifrån??
Jag vill ju...eller?

Vill inte säga för mycket just nu då inte många ska veta vad det handlar om.

Är lagom trött dessutom, och kroppen vill allt annat än träna ikväll. Men bodypump it is! Syskondate as usual.
Min nacke gör galet ont..fast det är jag tydligen inte ensam om..Hahaha!

Nu ska jag i alla fall jobba! Eller göra något som liknar det i alla fall ;)

Kram sålänge

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hej pinglan.Min helg var helt underbart helg med värme & umgås mycket med mina vänner..Så det v ar en trevlig helg..Kul att festen blev lyckad.Hoppas att du har haft en skön tisdag.kram kram

2009-04-07 @ 16:55:21
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: S!

nyfiken e jag...:P hoppas du berättar.. puss=)

2009-04-08 @ 16:07:05
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0