En perfekt lördag

Om man nu ändå måste jobba en lördag så föredrar jag sådana här lördagar.
Solen skiner utanför, gästerna är glada och nöjda och kollegorna likaså.. Tänk vad mycket våren kan göra!

Jag och Pk bestämde oss för en fika som blev en..hm..två cider, ett glas vin och en irish Lunds bästa uteservering, Brogatan! :) Irishen var dock verkligen BARA för det varma kaffet (kunde med andra ord lika gärna ha varit kaffe vid närme eftertanke..) för fy f***n vad kallt det var!
Blåste vilket gjorde att solen inte alls kändes så varm..och sen försvann den bakom hustaket.. Dock höll vi på att skratta ihjäl oss under tiden som vi flyttade efter solen..Hej svensson-liv! Ute ska vi sitta, oavsett om vi hackar tänder och är blåa om läpparna ;)

Åkte hem..var en LAT sandra som köpte en Oetker Pizza på vägen och värmde här hemma.. Nu sitter jag nersjunken framför hockeyn och väntar på Nicco som är på väg hem.
SÅ nöjd med dagen och hur mycket man faktiskt kan få ut av en jobb-lördag! :)

Tänkte massor på ett inlägg som jag tänkte skriva imorgon..Vi får se. Jag har en gång sagt att denna bloggen ska vara Sandra och inget annat.. En blogg där jag är ärlig med vad jag tycker och tänker.. Vi får se som sagt...

Avslutar med en bild från dagen som bevisar att det var allt annat än varmt...

Gömd under filten ;)


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Det låter som en härlig dag trots att det inte var så varmt som man kunde önska sig!

Vi har haft årets varmaste dag idag. Riktigt mysigt å vi har börjat städa balkongen inför sommaren. Funderar på vilka växter som ska få förgylla vår tillvaro...

Kramen, Maria

2009-04-25 @ 21:41:09
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Hej hej vännen.

Jag förstår vd du menar med sol och att flytta sig med den men vad ska man göra???Man får sörsöka lapa sol så gott det gå bara. I Danmark var det kallt idag men sol oc vi försökte få alla srålar :)

kram kram

2009-04-25 @ 22:38:32
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0