Flitig!

Idag ska jag minsann inte känna det som att jag går omkring och halvsover hela dagen..nejnej!
Upp vid halv nio, har ätit frukost med honey, stoppat in en maskin tvätt, snittat om mina blommor och nu läst igenom en massa bloggar. Just det, har fixat ett hemligt projekt också ;) haha.

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen fixa mina papper inför mitt utvecklingssamtal som är i eftermiddag på jobb :). Om man skriver "GE MIG MER I LÖN!!!" på hela pappret, tror ni det funkar då?
Nä..inte jag heller ;) Värt ett försök kanske.
Blir lite snabblunch här hemma sen och sen ska jag ner till Lund lite tidigare för att kolla lite schema på mitt framtida jobb ;)

Hörs kanske en snabb-vända innan jag sticker neråt landet :)

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Du ligger verkligen inte på latsidan!! Här har vi legat i sängen till 12!! Sambon här hemma idag med en ruskig förkyling som satt sig som ont i huvet å bihålorna.

Jag ska iväg å va barnvakt i i eftermiddag/kväll. Hoppas du får den där löneökningen!!!

Kramen, Maria

2009-04-16 @ 13:20:22
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu e vi hemma igen=)!! hoppas samtalet gått bra idag :D. pussokram på dig gumman.

2009-04-16 @ 16:19:38
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0