Fredag

Hejhej från er usla bloggerska.

Vet faktiskt inte riktigt vad det är med mig nuförtiden.
Men här är jag en stund i alla fall... Ska skriva detta inlägget + ett om min fiiina möhippa. Svara på era kommentarer ska jag också göra :)

Men först en dusch och hårtvätt. Jobbar kväll idag och känner mig inte riktigt i form för just det..såå duschen är välbehövlig! :)

Kan även passa på att berätta att jag är ledig i fyra dagar nästa vecka ;) sen jobbar jag typ en vecka uppe på bokningen och sen är det dags för semester igen :) BRÖLLOPS semester denna gång ;) Kan ni fatta?? Om tre veckor håller vi på att duka och göra fint i lokalen nu..och om tre veckor och två dagar vaknar jag som FRU Vourdouka! :) Galet! :)
Oj med smileysar det blev..haha!

Mot duschen så återkommer jag med ett inlägg om "min" dag snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0