Godmorgon tisdag!

Hej på er!

Sitter på bokningen, med ett huvud som faktiskt samarbetar någerlunda. Skönt!
Har fått schema också..fram till midsommar, fina grejor det!

Åhh tänk en ledig midsommar..Som ska firas med underbara vänner, längtar!
Fast först är det bröllop! Hade en BAD dröm om just detta inatt. Nicco tvekade med sitt "ja" vilket resulterade i att jag dängde buketten med kallor i huvudet på honom och gick därifrån. Åkte bort, öppnade hotell i Dubai och kom aldrig hem mer. Slå den.
Tror det är bäst att han säger ja fort som attan ;)

Ska ta tag i en mailbox och lite "to do's" här och så hörs vi lite senare. Lovar att jag ska berätta om möhippan och modellander också.. Men tjejer; Vill ni börja skicka lite bilder till mig kanske? :)

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha han kan ju alltid göra som fredrik och säga ja två gånger :-) övertygande det hihi!



kram!

2009-04-21 @ 10:51:36
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Bilder kommer i eftermiddag/kväll :) Puss!

2009-04-21 @ 13:25:23
Postat av: Dessi

Ska försöka fixa lite bilder! Dom ligger fortfarande i kameran, och jag har varit iväg hela dan!



Puss!

2009-04-21 @ 22:34:26
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0