Halo

Då var påsken snart över.
Sitter på jobb och har fått mitt fack helt tomt..SÅ mycket har jag haft at göra idag, haha!
Men skönt att börja på nytt blad i veckan som kommer, med tomt fack, tom "att göra lista" osv..

Ska alldeles strax börja städa undan efter barnen här. Samla ihop allt och lägga i en liten "barnlåda" för framtiden! :).

Sen blir det nog lite mat igen och därefter glass och kaffe (igen..) innan det är dags att röra sig hemåt.
Varit en skön helg att jobba...haha!

Kvällen hos mamma igår var toppen. God mat, bra sällskap och sånt kul :)

HAHAHA nu hade vi ett roligt samtal med en av kockarna precis..Hrm. Personalfest is da shit ;)

Nu ska jag minsann jobba lite ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Det brukar va helt ok att jobba sådana här helger! Folk har ju en förmåga att va på bättre humör. Bra att det går bra för dig...

Kramen, Maria

2009-04-12 @ 17:36:28
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi jaa... jag kommer ihåg tiden kring bröllopet som det vore igår, det var verkligen lycka i varje andetag! en grym känsla :-D

ser fram emot att se bilder på er på er stora dag!



kram

2009-04-13 @ 09:54:41
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..

Min påsk helg har varit en mysig helg med nära & kära..underbart väder..Hoppas att du får en skön måndag.Nu börjar det mera & mera närma sig till stora dagen..kram kram

2009-04-13 @ 10:09:02
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0