I told you so ;)

Som jag misstänkte blev det nada bloggande på ett par dagar.
Haft helt sinnessjukt mycket att göra på jobb, men har varit galet kul med så mycket igen! :)
Och igår gjorde jag sista receptionspasset på två månader...Känns skumt men jag har nog inte riktigt fattat det än..

Det samma är det nog med bröllopet...jag GIFTER MIG OM TVÅ OCH EN HALV VECKA!! VEEEECKOR!! Förstår ni? Det har vairt år, månader och nu är det typ dagar!!! :)))

Var på vigselsamtal i förrgår..gck igenom vigseln och pratade allmänt..Känns bra, men det var nästan det som gjorde mig nervös.. Har inte känt det innan men nu börjar det nog komma, haha! Dock inte ett dugg nervös över att gifta mig med Nicco, inget sånt. Men att gifta sig är STORT..och att allt ska klaffa, att vi inte ska göra bort oss totalt i kyrkan (risken är stor med oss två) och sånt...haha!
Det löser sig..sålänge vi säger "ja" ska det nog gå bra ;) Annars har ju över 100 personer nåt att skratta åt ;)

Idag är jag ledig!!! Ska strax ner på stan och köpa sjal + väska med mami och därefter träffa Malin..

Hockey står också på schemat.. och middag med mamms ikväll ;)

O nu har jag lite bråttom, så jag avslutar och lovar att återkomma lite senare!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Oj, så spännande!! Tänk att det är snart. Kommer ihåg när jag började följa din blogg, då var det ju jättelänge kvar... Det är ju nästan läskigt vad snabbt tiden går!!

Fin kyrka!! Ser supermysigt ut!! ;)

Hoppas ni får en härlig valborg!!

Kramen, Maria

2009-04-30 @ 12:33:45
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja nu e d inte långt kvar alls, sjukt vad tiden gått fort!! ha en bra helg:)

2009-04-30 @ 14:31:51
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0