Kidnappad

Japp, frånvaron är hög på mig just nu.
Men det har sina skäl.

Igår blev jag kidnappad och det var dags för min möhippa..
Idag var det först lunch hos "mormor och morfar" och sen har jag varit på 15 minutes och blivit modell för en dag.

Gick därifrån med dundrande huvudvärk och blixtar bakom ögonen.
Nu är det VILA som gäller.

Men så här blev bilderna från idag: (dyrt som saaaatan, men visst är dom jäkligt bra?)
Ps Lovar att berätta massor om möhippan imorrn, men just nu vill mitt huvud inte en minut till!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Riktigt fina bilder!! Ser fram emot att "få höra allt" imorgon...

Hoppas du får vila så du är i toppform imorgon igen!

Kramen, Maria

2009-04-20 @ 00:28:13
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin

Bilderna ser väldigt fina ut! :)

2009-04-20 @ 18:05:55
Postat av: Susanna

Fina bilder :)

2009-04-24 @ 10:43:54
URL: http://susanna1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0