Lång fredag?

Mja, dagarna verkar rusa iväg här så jag skulle satsa på en kort fredag faktiskt :)

Har vaknat av solen här och sitter och trycker i mig lite yoghurt.. Ska träna med Marina, får se om det blir bodypump eller vanlig styrka.
Sen kan jag lova er att jag ska njuta av solen! :)

Dagen igår var heeelt underbar. Åkte till danmark och plockade snäckor och sen hem igen (där är ju sjuuukt dyrt nu som säkert alla vet...).
Satte oss på Hamnpaviljongen och sörplade i oss två kalla (Nicco öl och jag cider såklart ;)).
Vandrade vidare till Harrys och åt deras helt underbara cheeseburgare tillsammans med Marina som då hade slutat :):
Hem och spelade yatzy på balkongen och sen kom föräldrar... Provdukning och en MASSA planering nu inför slutspurten till bröllopet.. PHU! Var helt slut när alla gick, haha!

Lovar att svara på kommentarer lite senare, men nu kallar träningen!

IGEN: TACK för alla grattis, ni är verkligen världens goaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0