Like a girl changes clothes

Ugh.. Hej på er!

Nix, inga möhippebilder idag heller, ni får skälla på mina tjejer ;)
Hade ont i huvudet idag efter jobb igen. Tror dock inte att det beror ett dugg på jobb.. Snarare på all spänning just nu. Myyyyycket bröllop, myyyyycket planering and so on. Lite stressad börjar jag allt bli. Skulle vilja ha allt klart. Men när man väl kommer hem, har tränat (blev dock inget sånt idag) så däckar man... Hm.
Men vi hinner, klart vi gör!

Nu är det dock sängen som kallar...
Vill ju egentligen visa mina modellbilder men hade velat sätta in allt i lite inlägg från helgen..
Men denna kan jag ju bjuda på sålänge:


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Riktigt fin bild!! Du ska se att allt kommer att gå bra. Ta å sköt om dig å se till att få sova... Nog väntar jag på bilderna!! ;)

Kramen, Maria

2009-04-21 @ 23:02:34
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: malin

Den bilden är riktigt fin :D IDAG kommer det bilder till dig, jag lovar!! Igår sprang tiden iväg tyvärr. Och du, klart att ni kommer hinna i tid med allt tills bröllopet :) Puss & Kram!

2009-04-22 @ 14:45:58
Postat av: S

förstår att det är stressigt just nu men allt kommer lösa sig.. det gör det alltid som man brukar säga. fina bilder!!



pusskram!

2009-04-22 @ 16:45:46
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0