Lite bilder till gårdagens inlägg

Haha ni får läsa inlägget nedan för att förstå, men tänkte slänga upp lite bilder också för att liva upp bloggen lite ;)

Från tysklandsresan:

   



1. Jag innan vi åkte, 2. Miche på båten..soool! 3. Miche och Nicco i KÖN på väg in till Bordeshopen.
4. Shoppat...X antal lådor vin, ölflak och spritflaskor.. som sagt, 90 personer!

Present från Nicco i måndags:


Bioline/Primaluce produkter från LenHud

Och så en bild från min stund i onsdags när jag väntade på att Emelie skulle sluta..Satt i solen och läste Glamour. Love my life!


Nu ska jag dra på mig vårjackan (kan inte sluta tjata om detta!), och PUMPSEN (premiär idag!) och gå ner på stan med Nicco o dricka kaffe innan jobb. Den här våren ger mig grym energi!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Inse hur bra du har det!! Här snöar det idag å är helgrått!!!

Trevlig helg!

Kramen

2009-04-03 @ 13:51:13
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0