Mer sovande än vaken?

Fy f***n vad trött jag är idag!
Sitter i soffan och har duschat, tagit hand om ansiktet och slängt in en maskin tvätt + ätit frukost.
Var så trött i duschen att jag glömde raka benen.
Ska ha en superkort fransklänning ikväll men glömmer att raka benen..Hm.

Ikväll är det fest ja. Personalfest..as always på palmsöndagen. I år är jag så lite laddad att det knappt finns. Pratade med Malin igår om detta. Behövs nog mer än ett glas bubbel för att få oss alla på partyhumör. Vi har alla jobbat massvis och på ett uselt schema sedan jul/nyår och nu är vi med all rätt slitna.
Nåja, en fest kanske gör det bättre? Även om det känns kass att behöva åka till jobb på min enda lediga dag.. :S Phu.
Ser redan fram emot att Nicco hämtar mig ikväll.. Illa!

Så här har det sett ut tidigare år:

Tema: Lack och läder 2007

Den klänningen var ALLT annat är skön kan jag tala om..


Tema: Djungel, 2008


Upper class ladies i djungel på semester ;) Gillar hattarna..hrm.

Jag och sis på understa bilden. Då var vi nääästan likadana. I år är vi på pricken.
Temat är dans och vi är charlston-twins! :)
Bilder kommer...


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å så kul! Hoppas ni får jätteroligt ikväll!!

Kramen, Maria

2009-04-05 @ 12:29:22
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0