Multi-tasking

Godmorgon lediga, soliga söndag!

En delpå schemat idag och bussen går om ca en halvtimme så här står jag och dricker blåbärssoppa, bloggar och sminkar mig.. Man är ju kvinna! :) HA!

Ska börja dagen med att åka till Väla med mami. På inköpslistan står massor!

*Väska till bröllopet, MÅSTE hitta!
*Smink (min mascara är så torr att inte ens skorpor kommer i närheten...och pudret ger mig träningsvärk så mycket jag får skaka det för att få ut lite på borsten)
*Vitt linne (långt) på Gina. Mina vita linnen är minst sagt trista då jag alltid har dom under skjortorna på jobb
*Vit klänning att (kanske) ha på bröllopet framåt småtimmarna då man kanske är trött på att dansa med släpet
*Fågelsand till våra ljus på bröllopet...Ni lär fatta när ni får se bilderna ;)

Hmm..ja det var nog det..Phu!
När jag kommer hem måste jag även beställa vårt bröllopspar till tårtan + mer konfetti till borden. Buhu, min plånbok börjar gapa tom redan :S Tack gode gud att det är om tre veckor vi gifter oss! Det är DYRT med ett stort bröllop, så enkelt är det. Men kul såklart ;) Ger mig tusan på att det kommer att bli årets fest!

Mitt i allt sitter jag och har lite ångest..det finns en till som borde varit bjuden, även om det kanske inte verkade så just då. O jag vet inte om Nicco håller med mig :S Well.. It's too late now! Och jag tror personen i fråga förstår..verkar så i alla fall.

Nu ska jag återgå till tandborstnig och NRJ på radion ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin på dina bilder gumman :)

Hoppas du haft en skön helg, man blir glad bara av det underbara vädret :D

Kramar!

2009-04-26 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0