Överraskning :)

Klarat av träning + handling + lite undanplockning här hemma.
Tänkte bjuda älsklingenpå tacos när han kommer hem så grönsakerna är skurna och guacamolen är gjord, mums! :)

Tänkte även överraska honom med lite rosébubbel och jordgubbar direkt när han kommer hem, vilket är om ca en halvtimme :) Håller tummarna för att det är precis vad han behöver och vill ha idag! :)

Tror med andra ord detta blir mitt sista inlägg för dagen..ska ägna mig åt att umgås och mysa nu, kan vi behöva efter veckan som gått..och framförallt veckan som kommer då vi knappt kommer ses.. + fullt upp den lilla tiden vi ses med bröllopet...Känns hemskt men jag längtar till all planering bara är ÖVER och vi kan njuta av VÅR dag och livet som gifta efter det!

Har somsagt en busy week framför mig, men räknar med att kunna slänga in nåt litet inlägg då och då.. I will try, annars hörs vi på onsdag kväll..då jag är hemma efter jobb och har fyra dagars ledigt! :)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Oj, oj, vad du är effektiv!! Ge lite energi till mig oxå!! Nä, förresten, behåll allt själv för du verkar behöva det dom närmsta veckorna!! ;)

Härligt med överraskning sådär på en söndag!! ;)

Stor Kram, Maria

2009-04-26 @ 19:20:01
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

jg tror verkligen att din älsklingen blev nöjd med bubbel på en söndag. Hade ni det mysigt ihop?

Förstår att ni försöker ses så mycket det bra går när man ändå är ifrån varandra så pass mycket.

Försök njuta av eran planering fastän det är stressigt, för sedan saknar man känslan när allt är färdigt.

kram kram på dig

2009-04-27 @ 10:47:32
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha det är ju helt naturligt att längta till den stora dagen... och det kommer vara helt underbart!!



kram

2009-04-30 @ 10:32:40
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0