Snart är man 24 också..

Ja.. ryktena säger att det är den 14 April imorgon.
Så kl 05,12 imorgon bitti (ungefär då jag går upp...) är det 24 hela år sedan lilla jag föddes..Kan man knappt tro va? ;)


O på tal om nåt man knappt kan tro. Snacka om reality check.
Mindre än fem veckor kvar till bröllopet!!!

Våra give-aways är färdiga, bordsplaceringen är KLAR, bordplaceringskorten är klara...O dom dära häftena är såklart inte ens påbörjade. Paniken växer när det gäller dom kan jag meddela... Usch!!!


Annars har det varit en riktigt bra "söndag". Frukost med hela familjen, därefter bröllopspyssel i några timmar och sen fick jag och Nicco ett flipp och skulle grilla... Såå ner på stranden och på med korven på en engångsgrill ;) Fina grejor, haha! Har därefter bara legat i soffan, surfat lite, läst bloggar och sen sett film. Mys!

Imorgon är det bokningen som gäller och då tänkte jag även passa på att svara på de miljoner kommentarer som kommit in under dagen ;) Söta är ni!

Kram och godnatt!!


Sjuuuukt snygga sis och jag ;) Haha yeaaaah!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vilken fin dag att fylla år på!! Min sambo fyller oxå år imorgon! ;) Vi har firat honom idag för att göra det lättare för resten av familjen att komma hit i och med att dom är ledig idag!

Hoppas du får en fin födelsedag!!

Stort Grattis i förskott!!

Kramen, Maria

2009-04-13 @ 23:14:52
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy vad snygga ni var i de kläderna!

Och du gumman, grattis igen :)

Massa kramar!

2009-04-14 @ 19:02:39
Postat av: teddy

Nej men grattis Sandra i efterskott. Jag visste inte att du fyllt år. Dumma mig.

Hoppas din dag vrit fin och det ser ut som att du blivit ordentligt uppvaknad :)

kram på dig

2009-04-15 @ 15:47:58
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0