Sovit för mycket?

Usch, vad dum man är ibland!
Legat och slumrat hela morgonen istället för att gå upp..har resulterat i en väldigt TRÖTT Sandra. Men jag får skylla mig själv helt enkelt! :P

Födelsedagen igår var härlig. Underbar jobbekompisarna på KONTORET (haha, bara måste!) kom med blommor. Sms:en öste in, även gratulationer på Facebook.
Kom hem och mötte upp mamma, gick och handlade snickert-tårta (oj vilken hemmafru jag är, hrm) och gick hem.
Både Nicco och mamma hade köpt blommor så idag har jag massvis ;)

Pappa och bror kom och sen blev det kaffe och tårta och senare pizza. Knasig ordning men så blir det ibland. En mysig kväll var det i alla fall, tack!

Onsdag redan och jag ska jobba två kvällar nu.. Känns helt okey ändå.
På fredag är det ett morgonpass och sen en tidig after work med lillasyster. Därefter en ledig helg som är nästan planlös..förutom en fotografering på söndag:)

Nu är här i alla fall en som ska sminka sig lite och sen trycka i mig en pizzaslice eller två till lunch ;)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Mysig födelsedag!! Sambon blev ju uppvaktad i måndags så igår blev det bara att jag gjorde middag å sen så slöade vi hela kvällen. Vi hade båda svårt att sova natten till igår så vi var helt slut i rutan!! Idag känns det lite bättre bara en liten aning till huvudvärk...

Hoppas du får en fin kväll på jobbet!!

Kramen, Maria

2009-04-15 @ 17:36:04
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman.Så söt bild på dig..Allt är bra med mig..allt med dig med? Skönt att man har bara jobbat 2 dagar denna vecka..är ledig nu fram till måndag..ska till ullared i morgon..på fredag ska det förberedas för både jag & min sambo fyller år nästa vecka så det ska bakas & städas..Ha en skön kväll.kram kram

2009-04-15 @ 18:10:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emy

hoppas du har haft en bra dag (:

kolla gärna in min blogg där jag har

skrivit om hur det är att vara gravt

hörselskadad..

kramar!

2009-04-15 @ 18:45:45
URL: http://iamemy.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll pinglan.Allt är bra med mig..nyss ätit upp & mätt i magen :) Ska bara slappa med killen sen gå lägga sig i tidigt för man ska upp tidigt i morgon...Håller tummarna att det blir bra väder att köpa upp i landet...Har varit i ullared? Jag fyller år på måndag o min kära på onsdag..så på lördag är det släkt fest..första gången som vi slår ihoob sidorna.Ha en skön kväll..kram kram

2009-04-15 @ 19:51:25
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0