Stolt!

Nu tänker jag vara så förmodligen icke-svensk man kan vara.
Tänker nämligen vara otroligt stolt över mig själv.

Började på mitt jobb i juni 2006 (dvs snart tre år sedan) Jobbade sen extra i ett nästan ett år innan jag tog på mig natt-tjänst i ett halvår. Kan ha varit det jobbigaste halvåret i mitt liv. Gick upp på dagtid igen i oktober 2007 och har sedan dess lärt upp i stort sett alla i receptionen, eftersom alla byttes ut ungefär där. Nu 1 och ett halvt år senare ska jag jobba som SÄLJARE :)
My secret..från och med 4:e maj sitter jag på vår bokningsavdelning på heltid. Har dock ingen aning om hur länge..Första etappen är till midsommar, sen är jag nere i receptionen över sommaren då bokningen har stängt. Efter sommaren ser vi hur bokningsläget ser ut, och är det fortfarande lika bra så fortsätter jag som innesäljare.

Nämnde jag att jag började 2006 med noll erfarenhet i bagaget?
Har gått konferens, extra, natt, dag och nu sälj på tre år! :)

Jag är SÅ nöjd med mig själv just nu!

Firar det med en flarra vin med svägerskan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhh men grattis vannen.

vad glad jag blir for din skull vannen.

Det fortjanar du verkligen och sjalvklart maste man fa skryta.

kram pa dig och fira noga nu.

2009-04-08 @ 19:45:10
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Du gör helt rätt som är stolt! Det ska du vara!!! ;)

Ta å drick lite vin åt mig oxå... Jag får ju inte dricka vin pga tabletterna å jag saknar det faktiskt!!

Kramen, Maria

2009-04-08 @ 19:46:10
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt för dig!! grattis eller vad man ska säga :D



KRAM KRAM!!!

2009-04-08 @ 20:24:20
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Grattis. Äntligen har den blinda hönen (din arbetsgivare) hittat guld.

2009-04-08 @ 20:30:18
Postat av: Malin

Fan va gött Sandra!! Fortsätt vara stolt över dig själv, det SKA du vara :D Puss & Kram!

2009-04-09 @ 09:59:23
Postat av: Fru Evelina

men vad härligt!! STORT grattis!

gissar på bättre arbetstider nu då?



åh så roligt gumman!

kramar

2009-04-09 @ 10:46:33
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0