Valborg (?)

För mig är verkligen inte Valborg något speciellt..detta är som sagt min första ledig valborg sedan jag började där jag jobbar..och det är ju tre år sen i juni :) Time flies..

Men idag "firar" jag.. Började med att handla sjal och väska på stan (finally!!!). Tog därefter en snabbfika och sen var det dags att möta upp Malin. Sprang på ett ex mamma innan dess..givetvis har även hon hört talas om bröllopet och gratulerade och önskade lycka till :)

Träffade Malin och hamnade på Waynes mitt i solen..och där satt vi i nästan två timmar..Mycket vatten var ett måste! Idag hade jag aldrig pallat dricka sprit på dagtid, way to hot!

Började vandra hemåt och sprang på nästan bekant..Daniel.. Träffade honom ute på möhippan också så det lev såklart lite skratt åt detta..Snackade lite skit om alla galna studenter som är som tokiga på valborg och lovade att ses i sommar..Brukar vara så..uteserveringar + sandra = sommar :) haha.

Me today:


Tröjan åkte dock snabbt av på uteserveringen.. Med två veckor kvar till brudklänning vill jag INTE ha t-shirt linjer ;)


Soft-Sandra

Har nu precis suttit mitt i solen på balkongen en stund och lyxat med Glamour och iskall ramlösa ;) DET är valborgs-firande.

Nu är det hockey och fix inför mig dejt med mamma ikväll! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh det är verkligen vårsommar på riktigt nu!! underbart!

ser fram emot den dagen du också får en bebismage =)



kramar

2009-04-30 @ 19:29:54
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: teddy

VA? Oj är det endast två veckor kvr nu. Vilket datum var böllopet exakt nu??? Jag glömmer så lätt.

Vi är hemma ikväll men jag dricker lite vin och har planterat lite fina blommor på balkongen.

Önskar dig en fin in kväll.

kramis kramis

2009-04-30 @ 19:38:24
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0