Veckan som försvann

Tror jag uppdaterade er sist i onsdags i förra veckan?

Jobbade morgon på torsdagen och fredagen.
Efter jobb på fredagen blev det en mysig fika med Malin :) Mycket som hann pratas om där!
På fredagskvällen förberedde jag en liten vinprovning för mig och Nicco efter att han kom hem från jobbet. Fick snabbsmaka tre olika viner för att veta vilken vi skulle handla till bröllopet.
Detta tillsammans med sushi var en fiiin kombo!

Upp i tid på lördagen och drog till tyskland tillsammans med pappa och miche. De två senare hade en egen bil vilket gjorde vår resa till riktigt kvalitetstid då vi verkligen kunde prata med varandra och ha det mysigt på vägen.
Blev massvis handlat...massvis..aj aj. Men förhoppningsvis blir det inte tomt i flaskorna på vår bröllopsfest iaf ;) Haha.
Fast det lär ju gå åt en del på ca 90 personer!
Efter tyskland blev det i alla fall thaimat och mys i soffan.

Söndagen spenderades ungefär på samma sätt. Kaffe hos pappa, snabb visit hos svärmor och sen till niccos mormor och morfar. Därefter ut till väla och shoppade två sjalar till mig (skönt att ha lite värme i halsen nu när vårjackan används flitigt!).
Sen hem, käkade pizza och sov i soffan resterande kväll! Hääärligt!

Måndag, upp och hoppa och jobba tidigt, därefter ansiktsbehandling som min UNDERBARA blivande man redan hade varit nere och förskottsbetalt som en tidig födelsedagspresent till mig. Så detta + en påse med ansiktscreme och ansiktsvatten väntade på mig på Len Hud :) Behöver jag berätta varför jag gifter mig med honom? ;)
Träning efter detta och sen behöver jag kanske inte berätta att det var däck i soffan som gällde sen?

Tisdag innebar jobb på bokningen hela dagen och sen bodypump med storebror..lovely!

Onsdag var det igår, jobb och sen inköp av outfit till vår personalfest som är på söndag tillsammans med lillasyster som är hemma (för gott denna gång hoppas jag!!). Blev en mysig kaffe i solen också, vilken VÅR vi har fått...Hoppas verkligen det håller i sig nu!!! :)
Hem och gjorde tacos till mig och Nicco och sen blev det Efterlyst i soffan.. gillar inte det här med killen som springer runt och attackerar tjejer i Helsingborg :S. Precis i våra kvarter dessutom.. uscha!

Just nu står jag på jobb och förmiddagen har spenderats med världens bästa Nicco. Frukost hemma och sen en kaffe på stan och en bulle i hamnen ;) Mys!!

Måste kanske jobba vidare men nu vet ni i alla fall vad jag har pysslat med den senaste veckan!

Kram på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Oj,oj, vad du har haft fullt upp!! Förstår att du inte haft tid för bloggen. Kul att det börjar dra ihop sig i förberedelserna!! :)

Stor Kram, Maria

2009-04-02 @ 22:32:30
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: CAMILLA

Tjaa.. fin blogg :)..

Har du haft någon speciell dröm senaste tiden? Skriv gärna kort i min blogg :D!



Ha de fint :) kram



2009-04-11 @ 15:22:17
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0