What a day!

Jodå, det gjorde faktiskt susen att gå upp med Nicco. Huvudet känns tolv kilo lättare idag ;)
Dessutom fick jag ju gjort en del ( se nedan).

Fick köpa mjölk med mig på vägen ner, fick reda på att kaffet väntade på mig men mjölk saknade..och svart kaffe (den sorten vi har) det dricker jag bara inte! :)
Fick kaffe, blev lite schemaprat och mycket skratt. Tydligen har jag en del att leva upp till när det gäller kaffekokning.. Dumma Petter som sätter sån standard :P

Till det som är mitt jobb nu, fixade fikabricka och gick på utvecklingssamtal som gick till och med bättre än vad jag trodde. Jag är BRA på mitt jobb! Skönt att få bekräftelse på det ibland också faktiskt.. ;)
Ska bli så jäkla skoj att få lite ny utveckling uppe på sälj också.. Längtar! Inte bara efter tiderna utan efter utmaningen och att få visa vilken säljare jag kan vara. För om jag VILL så KAN jag, det har jag bevisat redan (t.ex med att jobba natt ett halvår helt ensam i ett meeeegahus med många vägar in i).
Nu är det nya mål som gäller. Jag ska bli en GRYM säljare under kommande år. Var jag än befinner mig!

Så på to do listan finns följande:

Bli världens bästa fru
Bli en riktigt jäkla bra säljare
Förhoppningsvis plugga Företag och Marknad, 30 Högskolepoäng till hösten/våren, på distans såklart.
Njuta av livet som gift, av semester med familj, vänner och underbaraste mannen.
Vara lika lycklig som jag är just nu.

Vintern har varit SÅ tung, tyngre än jag nånsin kan minnas, med en djuup svacka på jobb, tungt schema, för jävligt väder (rent ut sagt). Har absolut inte varit den Sandra jag kan vara. Men nu är jag!

Efter en helt fantastiskt personalfest känns livet på jobb perfekt igen, jag och Nicco är som sagt gifta om en månad och ett helt nytt kapitel kan börja!
I'm ready!

Blev visst ett längre och djupare inlägg än jag tänkt..men så är det ibland!

Massa kramar till er godingar!

Skål för livet, sommaren, kärleken, vännerna, familjen och LYCKA!

Kommentarer
Postat av: Dessi

visst känns det underbart med våren?! och framförallt alla vännerna :)

2009-04-16 @ 21:08:36
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Å, det skålar jag för!! ;) Vad härligt att "vinterdeppen" gett vika! Samma här om än i lite mindre utstäckning. Väntar ju på att få reda på vad som är "fel" å det verkar dra ut på tiden!! Men allt annat känns bra...

Stor Kram, Maria

2009-04-16 @ 22:41:04
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

hej hej hjärtat.

Alla har vi svackor men det verkar som att det lyser ljust på oss båda. Jag tror verkligen på att detta erat år. Man får vara trött och grinig vettu :)

Ikväll har jag druckit lite vin. Jag är ledig denna veckan och passar på.

Man vet ju inte hur länge man får göra detta.....

Hoppas allt är väl.



kram kram

2009-04-16 @ 23:27:48
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag gumman.Hoppas att allt är bra med dig denna middag som det är med mig..Ha en skön helg.kram kram

2009-04-17 @ 12:04:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

SKÅL!!

2009-04-17 @ 17:13:22
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0