En humörfråga?

Hej på er!

Så var det tisdag..i mitten av augusti. Är det bara jag som tycker att tiden bara springer förbi?

Jobbade ju en massa kvällar nu i helgen och det resulterade i en trött och seg Sandra..Ledig igår och sen ett morgonpas idag och nu är nog ännu segare och tröttare. Hur det nu kan vara möjligt?!

Humöret har minst sagt varit uselt de sista dagarna. Har haft så många själv och orkar/vill inte dra dom här. Jag orkar inte vara på det humöret just nu bara, även om skälen fortfarande finns. Men jag är ingen sån person, jag kan inte gå omkring och se arg ut i flera veckor, jag vet liksom inte hur man gör?

Vi ska snart iväg och träna bodupump med bästa svägerskan och därefter blir det köttbullar i soffan, önskat av mig såklart! En dusch på det och sen är det väl i stort sett dags att sova inför ännu ett morgonpass imorrn.

Efter jobbet är det husvisning (håll tummarna, jag vill SÅ gärna fira jul i VÅRT hus med hela stora familjen!) och därefter mat med goda vänner :) Myspys!

Vi hörs nog imorrn, om inte lite senare.

Kram sålänge!


Tänk att det här snart är ett år sedan...Operationen var i september, galet!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tiden går sjukt hemskt förfärligt fort. Vi fyller för fan 25nästa år. bara en sån sak;)

2009-08-18 @ 18:25:11
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

aj aj aj! vad opererade du?



kramis

2009-08-21 @ 09:02:28
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0