Från grus i ögonen..

...till färdig!

La mig på sängen med Cosmopolitan efter att jag hade handlat och fixat. Somnade såklart någonstans mitt i tidningen och vaknade för ca en halvtimme sen med grus i ögonen.
Meen..nu så! På med lite nytt smink, lite smycken, favvoklänningen från H&M (kan vara höstens bästa köp!) och dricker nu lite bubbelvatten..Klar!
Ska kolla upp när bussen går också bara sen äre dags att bege sig till mamma för middag och vin!

  
Ready set go!

Wiho lucky me, bussen går om en exakt tjugo minuter så jag hinner perfekt! ;)

Ha en trevlig lördagskväll! Blir nog lite tystare här sen då jag tänkte överraska mannen med ett glas vin och mat när han kommer hem! :)
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0