Kind of seg!

Har precis landat i soffan. Tror faktiskt jag ska stänga av datorn, slå på tv'n och somna i en timme eller så. SÅ SKÖNT!

Pajen och kakan blev bra..Jag är iaf megamätt..och trött ;)

Har varit en toppenlunch/eftermiddagsdate med Malin. Pratat på som vanligt om allt, alla osv.. Skönt med girltalk ibland!! Det behövs liksom.

Jag och Marina ställde in träningen för idag. Det behövs en slö eftermiddag innan en nuy vecka tar fart.
O med det sagt, godnatt sålänge ;)

Hoppas ni andra njuter av vädret och söndagen. Själv orkar jag inte riktigt sol.. Det har liksom varit sommar nu. It's over i mitt huvud. Tyvärr, men den känslan får jag varje augusti. Då har det liksom passerat, hela sommargrejen och man längtar efter tända ljus, stövlar och den mysiga höstluften (utan regn, grå himmel och ISkalla vindar då tack!).

Nog om detta!


Finaste höstbuketten som jag köpte lagom till Halloween förra året. Tänk om man hade haft pengar att fylla hela lägenheten med färska blommor en gång i veckan..Himmelrike!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Oj, oj, vad sugen jag blev på den maten. Å efterrätten låter ju supersmarrig. Kan man få receptet på den???

Låter härligt med en lugn söndag. Själv är jag helt slut å laddar för banken, smärtmottagningen å eventuellt en visning till på huset imorgon... Det är så man är lite nervös. Vi vet alltså inget mer ang huset än.

Kramen, Maria

2009-08-23 @ 17:52:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0