Lång dag!

Verkligen... Upp vid sju i morse för att platta hår, äta frukost och göra sig i ordning.
Till jobb och har verkligen JOBBAT hårt konstant i åtta timmar. Crazy emellanåt när telefonen vägrade sluta ringa..men som tur var lite tystnad då jag hann få undan en del.

Middag och en flaska rött med Bella och Anders efter jobbet. Käkade minst sagt SALTA svampfyllda crepes.. Känner av det i mina stackars njurar nu.
Nåja, lite vatten på det så överlever vi nog detta också ;) Härligt att träffa dom var det i alla fall!

Nu är det en trött fru som sitter i sängen, nyduschad, sminkavtvättad och tandborstad. Väntar på att Nicco ska komma hem och sen planerar jag att somna gott i världens bästa famn!

Hur har ni andra haft det denna måndag?
Kramas!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jo, tack. Det var en händelserik måndag för mig. Känner mig lite sliten idag. Öm i kroppen men värken dom pratade om har inte kommit än... Å, det behöver den ju inte göra för min del heller. ;)

Kramen, Maria

2009-08-25 @ 11:10:27
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0