Peeling och matfrågor

Såja, ca en mils promenerande/springande senare så är man nöjd med sig själv!
Skulle inte bli så långt men då vi pladdrade på som vanligt så missade vi "avfarten" till skogen och gick en himla runda innan vi ens kom fram till spåret. Jaja det är bra att röra på sig!

Har precis gjort min peeling, gjorde precis enligt receptet och det blev BRA! Huden känns redan mycket renare och lenare och då har jag inte ens smort in mig ännu!

Ska ta en dusch här och sen gå bort på hemköp och handla vad jag behöver till lunchen imorgon. Vad det blir kan jag avslöja då ;) Malin: Hoppas du är hungrig ;)

Vi hörs senare hörrni!!


  
På bilderna: Sandra redo för joggingtur + peeling :)


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Måste ta och prova den där peelingen nån dag. Är det nåt som man kan spara ett tag eller bör man använda upp det på en gång!??? Her man i vattnet för att få det lösare??? Hur löst behöver det vara???

Å, vad jag längtar tills jag kan komma igång med träningen!!! Hoppas jag får goda nyheter på måndag på smärtmottagningen!!

Kramen, Maria

2009-08-22 @ 14:10:01
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0