Solsken

Idag skiner solen från en väldigt blå himmel.

Jag har duschat och ätit frukost och mailat mäklaren om huset vi var och tittade på igår. Det var LOVELY och vi kan båda två absolut tänka oss att bo där! Meeen, det blir till att hålla tummarna för att det inte blir en galen budgivning, då är vi nämligen körda. Vi har sedan länge sagt att vi INTE ska tänka på att det är låga räntor, och köpa ett dyrt hus. Det kommer att gå uppåt och då sitter vi där och kan inte resa, inte ta våra spontana shoppingturer och inget annat heller. Vi har hus, men det är allt liksom. Nej tack. Resor och en middag på stan är alldeles för viktigt för oss.

Men oavsett, huset var verkligen för oss så ni kan väl vara goa att hålla en tumme eller två för att ALLA andra backar. Var så sjukt mycket folk där igår, usch!

Ska bädda sängen och sminka mig lite här och sen blir de en snabb date med mami på stan och därefter jobb igen. Sista två kvällarna nu. Sen en skön ledig helg och därefter full fart på bokningen, härligt!
Denna hösten kommer att bli minst sagt busy!

Jobb på heltid, plugg på halvtid, KANSKE en flytt och OM det blir detta huset måste jag fixa körkortet lite kvickt. Phu. Bara jag som blev trött? Lägg till lite träning och umgänge så tror jag att jag får skippa sömnen ;) Haha aaanä, det gäller väl att planera sin tid väl helt enkelt. Vilken jag är typ usel på.. Aja alla får vi lära oss någon gång ;)

Slut svamlat för idag. Nu måste jag fixa i ordning mig!
Hörs imorrn gott folk! :)


På balkongen i Skopelos...

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Här har du en som håller tummarna för er!! ;) Psst. En liten "hemlis", vi ska på husvisning ikväll å det är ett hus vi tror skulle vara för oss!!??? Får se när vi varit där...

Kramen, Maria

2009-08-20 @ 16:03:15
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag håller absolut tummarna för er, skoj med hus ju :) Var låg huset någonstans? Kram

2009-08-20 @ 18:53:05
URL: http://catttis.blogg.se/
Postat av: Dessi

Allt löser sig vännen ;)

2009-08-20 @ 18:53:17
URL: http://desireeochvarlden.blogspot.com/
Postat av: Dessi

Upp till två kan jag tycka är helt ok! Lycka till gumman! :) Håller tummarna så hårt jag kan!

2009-08-20 @ 19:22:30
URL: http://desireeochvarlden.blogspot.com/
Postat av: Fru Evelina

vad du har många järn i elden gumman =)

vad SPÄNNANDE med huset!! hoppas ni får det!!



kramar

2009-08-21 @ 09:02:01
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0