Strax lunch!

Sådäääär nu har jag gjort allt tråkigt "förarbete" till städningen.
Ni vet bäddat, plockat undan, dammat, städat toaletten och är inne på tredje maskinen tvätt.

Väntar bara på att den maskinen ska bli klar så att jag får undan den sista klädhögen som ligger på badrumsgolvet just nu. Phu! Varm är jag också fs jag har tvärdrag överallt.
Känner att hemmet börjar bli redo för en intensiv vecka.

Nicco jobbar extra som aldrig förr + sitt vanliga jobb. Jag har heltidsjobb + skolan som börjar på tisdag.
Utöver det kommer helgen att bli en helg i festens tecken.
Avtackning för P med jobb på fredag (kommer nog att bli en blöt kväll) och på lördag har jag diverse planer som jag funderar på.

Nåja, kul med såna veckor IBLAND! :) Tur det inte är alltid för då hade jag sett ut som en urvriden trasa efter ett tag ;) Man är ju inte 18 längre HAHA :P

Nu piper torktumlaren här, dags och fixa!
Återkommer senare efter lite mat, dammsugning och en välförtjänt dusch!

Fast frågan är ju hur gammal man är egentligen? ;)


Kommentarer
Postat av: linn.

Aha! Ekstedt och Stålhammar - du har nog rätt! Tack för hjälpen. ;)



Måste säga att du är duktig som ägnar dig åt städ och tvätt en söndag. Jag önskar jag hade lite av den inspirationen!

2009-08-30 @ 15:46:06
URL: http://walldow.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Härligt när städ å tvätt är klart. Hoppas du får vila sen... Stövlarna är ju jättfina!! Såklart att du ska ha sådana!! ;)

Själv laddar jag nu inför min första nattvecka. "Går på" 00.20 ikväll.

Kramen, Maria

2009-08-30 @ 16:27:54
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej gumman..Skoj att höra av dig..var ett tag sedan..

Allt är bra med mig fast jag har jätte ont i min rygg..men det är så det ska väl vara när man blir större över magen..:) Ska i morgon till min barnmorska så får vi allt se vad hon tycker man ska göra om man ska jobba mera eller inte..i morgon är det exat 7 veckor till sen är det havanskaps ledigt..så skönt..hoppas på tidigare..Allt är bra med min aktiva son i magen.Vi hörs av när det passar oss båda för en mysiga fika.kram kram

2009-08-30 @ 16:41:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Håller på att läsa Män som hatar kvinnor..kunde inte låta bli att inte låna hem filmen & se den..har inte kommit så långt med boken än..ska läsa de andra med..kram

2009-08-30 @ 16:42:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lexie

här har det också städats :)

2009-08-30 @ 16:52:42
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jo, du. Jag jobbar 3-skift vilket innebär var 3:e vecka natt. Jobbar en vecka dag (5 dagar), sen kväll (4 kvällar) å sen natt (5 nätter när vi går på natten mot måndag å går av på fredagmorgon). Får se hur det ska gå!?? Men jag tror det blir bra!?? Bara jag får/kan sova på dagarna.

Kramen, Maria

2009-08-30 @ 18:00:35
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :D jag det ska jag :) oh det samma <3<3

2009-08-30 @ 18:20:41
Postat av: Cattis

Vad duktig du har varit där hemma idag, skönt när man får det rent och fint runt sig. Mmmm, lite skoj med nytt jobb men jobbigt osså. Var tvungen att byta så det gör det hela lite tuffare. Nä kan vara lite tungt med att jobba i Lund om man har barn, då vill man väl gärna ha tid att umgås med dem så mycket som möjligt med...



Härligt med en weekend i London! Vi har varit där nu tre gånger, i december alla gånger då där är en massa julskyltning och sånt :-) Hade aldrig varit där innan jag träffade Daniel men han övertalade mig och nu är jag helt förälskad i stan. Vart ska ni bo? Några speciella planer annars för vistelsen där? Bara fråga om du undrar något, har nog en del bilder i bloggen med om du vill se... Finns även bilder från London i min gamla blogg, säg till om du är intresserad.



Trevlig kväll! Kram

2009-08-30 @ 19:16:17
URL: http://catttis.blogg.se/
Postat av: Lexie

ja när allt städande är klart blir man nöjd :D

2009-08-30 @ 20:17:06
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0