Sunday!

Verkligen, solen strålar ute och det är hur varmt som helst i lägenheten. NU hade jag velat ha trädgård där jag och Malin hade kunnat sitta och luncha. Balkongen är inte att tala om då solen gassar för fullt + inglasad..Nix!
Får blir inne helt enkelt.

Jag är i full gång med maten här. Delar av desserten står i ugnen och pajskalet ligger i kylen. Ska snart fixa till mig själv och sen göra paj + fyllning + fyllningen till "kakan". :)

Menyn för söndagen är:

Köttfärspaj med ruccola och tomatsallad
Hasselnötsmarräntårta med mockakräm

Det är alltså marrängbottnar/topparna som står i ugnen just nu :)

Så, jag ska faktiskt ta en snabb dusch och få på mig lite andra kläder (just nu slappkläder i form av snoopyshorts o linne!) och sen ta tag i resterande som ska göras.

Efter lunchen blir det troligtvis en joggintur/promenad i skogen och ikväll ska jag måla naglaroch fixa hår och sådant inför en arbetsvecka :)

Men vi hörs sen!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0