Trött..så trött!

Jag vet inte vad det är med mig.
De sista två veckorna har jag bara varit så otroligt trött. Kommer inte riktigt upp ur sängen och kan knappt tänka på nåt annat än att få sova när jag är någon annanstans.
Jag antar att det har lite med allt runt Anna att göra, att vi inte får veta riktigt, spänning inför begravningen osv..
Men det får gärna släppa när som..Är inte van vid att vara så här hängig.. Orkar liksom inte riktigt vara Sandra.

Jobbade kväll igår, kväll idag och ännu en kväll imorgon. Jisses vad skönt det ska bli att komma upp på bokningen om en vecka. Dagtid and no weekends. Sen har jag iofs två ton andra grejor som ska göras då också. Mina ekonomikurser + ett körkort står på schemat.

Ska ju kolla på ett hus imorgon. Och om det är lika underbart gulligt som det ser ut att vara på bild ska vi lägga ett bud! (håll tummarna). Detta har dock med körkortet att göra..Förvisso går det tåg ofta men de passar inte riktigt med det tåget jag tar till jobb. Så..Ni förstår :) Det positiva är att jag äntligen kommer att känna att jag behöver det där kortet och ta mig i kragen och sätta fart.

Uscha..dags att göra sig i ordning här..har verkligen klätt mig som jag känner mig i baggy jeans och långt Gina linne. Men lite smink och hårplattning får det nog allt bli!

Kramar på er..Och tack för alla fina kommentarer. Ska ta mig tid att svara, men som ni läser, orken är inte riktigt med mig för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Det är ju fullt naturligt att du är utmattad efter allt som hänt!! Prio 1 är måste ju nu va att ta hand om dig själv å se till att du funkar... Ge det tid.

Vad spännande med visningen. Självklart håller jag tummarna!! ;) Vi ska oxå på en visning på torsdag å det är ett hus jag skulle kunna tänka mig så jag är helpeppad... Men vi får se!???

StorKramen, Maria

2009-08-15 @ 12:28:03
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Dessi

ååh, spännande med huset vännen! vart ligger det? puss

2009-08-15 @ 16:41:12
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: S!!

du kanske har ett lågt blodvärde? Järnbrist blir man ju mycket trött av...hoppas du snart piggar på dig iaf gumman! titta på hus?? nej men=) !!



Puss!

2009-08-15 @ 19:50:09
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0