Helgen

Söndag idag.
Solen skiner ute (som vanligt skulle jag väl vilja säga) men jag sitter inne och funderar på att sätta fart och se till att hemmet blir städat. Inget jag varken känner för eller har sett fram emot men det måste göras. O det är alltid skönt att börja en ny vecka med ett välstädat hem.
Första tvättmaskinen går i alla fall och likaså diskmaskinen efter gårdagens taco-buffé.

Helgen ja, vad har ni andra hittat på?

Fredagen började kanon med en glad och effektiv dag på jobb. Kom hem för en snabbdusch, omsminkning och omklädning. På med den lilla svarta och en svart kavaj med slarvig uppvikta ärmar. Klart!
Till mamma för kräftor/räkor/västerbottenpaj/sallad/bröd/snaps/cider and so on.. Riktigt trevlig kväll!

Igår blev det till att sova länge, tog tid på oss att vakna och att fixa i ordning oss. Sen blev det en timmes date med svärmor för att prata hus och resor och annat kul!
Därefter hem till pappa för att träffa syster och systerdotter + Jörgen. Mysigt!

Kvällen var underbart lugn med två filmer i soffan, ett halvt glas vin och tacobuffé som vi fixade ihop :)

Nu ringde min mamma här och vill komma på en kopp kaffe, passar bra då jag inte har druckit nåt än! :)

Hörs senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0