Bakfull?

Nej, jag är faktiskt inte det. På en tisdag.
Men jag känner mig sådan. Ont i huvudet, skakis och lite lätt illamående. Thank you vaccinet. Suck!
Sitter här och dricker bubbelvatten och håller tummarna för snabb övergång då jag faktiskt ska jobba hela kvällen..

Nåja, det går säkert över efter lite frisk luft och så, vad tror ni? ;)

Nu ska vi iaf äta lite här.

Hoppas ni får en fin tisdag :) 5 arbetspass kvar sen är det SEMESTER!!!!


Snaaaaart ligger vi på playan igen! Denna gången: Dominikanska!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nä, har du oxå blivit dålig av vaccinet. Vi ska få sprutan imorgon, får se hur vi reagerar!?? Blir ni borta över jul eller hinner ni hem innan??? Vad härligt att åka iväg... Längtar så jag kreverar tills vi ska iväg... 3 månader kvar...

Krya på dig!

Kramen, Maria

2009-12-08 @ 12:34:55
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Marina

Usch, ingen kul att vara "bakfull" på en tisdag, eller iaf känna som man är det :( Trust me I know hur det är att vara bakis på tisdagar... haha! Hoppas kvällen blir bättre =)



Kram!

2009-12-08 @ 15:06:39
Postat av: Dessi

Oj, bara fem arbetspass kvar?! Sen har du väl långledigt gumman? Puss!

2009-12-08 @ 15:20:48
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0