Can You Feel The Love?

Idag känner jag definitivt kärleken!

Var och shoppade lite julklappar med lillasyster i Lund igår. Passade på att handla julklappar till oss själva för presentkortet jag fick på jobb förra julen. Blev minsann fyra iittala glas, ljusblå vattenglas som vi redan har några stycken av, och en Eva Solo karaff ;). Känns lite lyxigt att shoppa sådana grejor till sig själv i december!
Det snöade precis hela tiden och vi hade världens mys!

Åkte hem och här snöade det ännu mer. Hem till världens bästa svärföräldrar och fick middag, kaffe och den gooooodaste lussebullen med vit choklad i, galet gott!!
Pratade hus, inredning och hela tiden öste snön ner utanför. Underbart!!!

Åkte hem och kollade på film med tända adventsljusstakar, julgran och snö utanför. Mer julkänsla än så kommer jag nog inte att få detta året. Den verkar dessutom hålla i sig, för även idag sitter jag här med ett fånleende.

Jag och mina två musketörer (Marina och Calle) ska bege oss ut och åka pulka ikväll, helt underbart! Har inte åkt pulka på flera år! ;) Dags att bli barn igen!!

En massa snöiga kramar på er ;)

Ps Slänger upp ett litet inlägg om planer för huset sen för den som är intresserad ;)


Vinter 2008

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad härligt och mysigt det låter, hoppas du får en lika bra dag idag (:

2009-12-17 @ 10:24:30
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: c

oh en så fin bild, där hade man velat strosa runt!

känner också kärlek idag, definitivt! det blir en bra dag idag

2009-12-17 @ 10:38:07
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Candy

sv: haha jag hade det också ^^ så nu blev det inte en enda fläck någonstans förutom på duschdrapperiet

2009-12-17 @ 11:05:44
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Det låter ju som ni har det jättebra!! ;) Dessutom tror jag ni har mer snö än vad vi har här uppe i norr!??

Kallt har vi dock, -17 grader. Brr, superkallt vill jag lova. Men solen skiner på dag å jag blir så mycket piggare av det! ;)

Kramen, Maria

2009-12-17 @ 15:18:51
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så härligt det låter att åka pulka, mycket bättre än skridskoåkningen du "tjatade" om. Pulka i helgen är ett måste.

Kram

Anna

2009-12-17 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0