Cause I adore you!

Hej på er!

Det går tid mellan inläggen, tro mig jag vet!
Tankarna är helt enkelt på annat håll. Ska väl inte riktigt skylla på tidsbrist. Men...försöker fokusera på viktigare saker än datorn de få timmar jag faktiskt är hemma nuförtiden.

Dock har jag en kväll ensam ikväll. O tänke titta in och uppdatera er om läget!

Så..helgen som gick bestod av GLÖGGFEST! :) Haha galet gäng, galen kväll, galet helt enkelt!

Tänkte bjuda på lite smakprov:

  
    

1. Syskon!
2. Good looki´n ladies ;)
3. Sisters!
4. Haha..jag med man och "extra-bror"
5. Julcider!
5. Jag och bästis försöker få till en "fin" bild ;)

Helgen som kommer ska bli LUGN.
Imorgon ska jag handla julklappar med B1 (åse) och därefter hänga på henne till Veberöd och kolla IDOL och mysa.
Lördagen ska bestå av lite mer julklappshopping och sen egengjord pizza, massa godis och massa sällskapsresanfilmer med dom bästa ;) Jag, svägerskan och Calle är verkligen dom tre musketörerna just nu ;)

Nu blir det iaf en dusch för mig...mycket möjligt att jag återkommer med ännu ett inlägg..är helt såld på badrumsrenoveringar och vita-tappor-tankar just nu! Åhhhh vad jag längtar efter vårt hus!! :)

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Det låter som ni har en trevlig helg framför er!! ;) Å, att du inte kan sluta tänka på huset är väl helt förståeligt. Det är väl så det ska va!?? ;)

Ha det bäst!!

Kramen, Maria

2009-12-03 @ 21:04:56
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Dessi

Förstår att du längtar! Tankarna går varma här också kring allt med renoveringar. I januari ska vi ÄNTLIGEN påbörja köket. (Iaf bestämma oss för vad vi vill ha...) Puss puss!

2009-12-03 @ 21:05:05
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0