Hårda ord?

Inser att jag kanske lät lite hård imitt förra inlägg. Men ibland känns det så. Som att man verkligen, verkligen behöver något nytt, annorlunda och bättre.

Nu är det ju faktiskt inte säkert att något annat hade varit bättre. För en lite piggare, lite mer avslappnad och lite mer utvilad Sandra inser att hon älskar sitt jobb. Jag hade inte varit där i snart 4 år annars. Oftast är det ett favoritställe..men ibland brister det och man känner precis som i nedanstående inlägg.

Idag är en bättre dag och jag är just ovanstående, piggare, mer utvilad och avslappnad. Lite mer Sandra helt enkelt.

Har haft en ledig måndag tillsammans med mannen. Den har utnyttjats vill jag lova. Kollat tapeter, golv, kakel, klinker och badrumsinredning. Just nu undrar jag om vi någonsin kommer att enas.. ;) Som tur är har vi några månader på oss. Jag är ganska trött på endast vitt och vill gärna bryta av lite här och var med spännande fondtapeter som ger lite liv åt huset.. Kära mannen vill väldigt gärna köra safe..vitt vitt vitt och klassiskt..
Jag gillar också vitt...men har tröttnat lite för att vara ärlig..Det mesta vill jag också ha vitt men som sagt..bryta av lite i några rum känns lockande. Hm, vad tror ni man kan muta honom med?? :P

Har för övrigt köpt julklapp till honom också. Årets andra julklapp faktiskt, pappas inhandlades i lördags :)

Vaccination har vi också hunnit med. Pooliosprutan och Twinrix nr 2. Måste ta en till inom 5 månader men nu så:) Satan vad illamående jag blev av att ta två sprutor samtidigt dock. Isch!

Nu blir det snart middag här och femte Johan Falk filmen!

Vad gör ni ikväll?? :)


Inser också att det är hög tid att beställa julkort...Så här såg 2008 års julkort ut ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland har man sämre dagar, OCH det blir bättre att kräka av sig =) Ni har hunnit med massor idag ju, härligt! Ska bli spännande att se vad ni beslutar er för... Och ska bli kul att slänga på sig målarkläderna och ha penseln i högsta hugg! =) Ha en bra kväll! Puss bästa svägerskan!

2009-12-07 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0