I just wanna use your love tonight..

Hej fredag!

Blev inget hus-inlägg igår som ni nog märkte. Var fullt upp med pulka-fix och grejor ;)

Idag har dagen försvunnit med en tur på väla med fika, shopping och mys med mami. Härligt. Lagom med folk, ingen stress för min del (snart klar med allt!) och iiiiiiiskallt utanför.

Nu sitter jag dock här efter maten och är småfrusen och lite rastlös. Har fått olika inviter, dels till Lund, en om vin här i stan osv..Men inte riktigt laddad. Visst, ett glas vin på stan hade suttit fint, men så är det iskallt (som sagt) och pengarna borde definitivt hållas i nu. Dessutom är det go after work/after julbord på måndag med jobb och en glöggkväll i Malmö på tisdag. Tror det får räcka. Kan kanske gå ner på stan med mannen imorrn om inget annat ;)

Vad gör alla andra denna vinter-fredag?

Kramas!


Jag och big brother ska minsann upp i tid imorgon och shoppa sista julklappen till mami, bäst att vara pigg ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jodu, här har vi tillbringat kvällen med vänner, glögg, vin å Whiskey!! Hör å häpna så drack jag av det sistnämnda å det var för första gången i mitt liv gott!!! Jag är chockad. Det är sambon oxå!! ;)

Kramen, Maria

2009-12-19 @ 00:38:31
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0