I've got a feeling!

Julkänsla tror jag minsann det kan kallas. Precis hela tiden!

Igår då vi satt i Lund på Gräddhyllan, imma på fönstrena, julpynt och massor av snö utanför.
Igår då jag och hjärtat gick ner på stan med mössor och vantar och drack rött vin i Mollbergs hotellbar.
Idag då jag promenerade ner på stan för att möta Calle.
Idag då jag fick middag hos mamma efter skridskoåkning. Snöade, julgranen var framme och jag var iskall.
Just nu, sitter nersjunken i soffan och har precis druckit en mugg med glögg, stjärnor, ljusstakar och julgran är tända.

Lugnet. Jul. Love it!




Julen 2008

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad härligt!! Får riktigt julkänsla jag med när jag läser vad du skrivit!! ;)

Hoppas att jag får den känslan snart, jag med!

Kramen, Maria

2009-12-20 @ 19:35:07
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!

mmm mys =) God Jul!!!

2009-12-20 @ 19:45:52
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0