Kyla!

Vilken underbar dag!
Sitter i soffan och är frusen, trött och sån mysig i hela kroppen som man bara blir när man varit ute massor.
Det är ISKALLT ute men åkt pulka har vi ;). I nya termobrallor och ny pulka ;) Svart alltihop, snyggt skare va! :P

En mysig dag helt enkelt.
Träffat Calle och Marina, skrattat och haft det härligt. Älskar snön, mera!!! ;)

Nu blir det snart sängen efter kebabsallad, våfflor ochvarm choklad i soffan. Har en känsla av att jag kommer att sova gott inatt!

Kommit på 30 års present till mannen har jag minsann också gjort idag, o han fyller år i juli! Tänk vad hjärnan kan komma på när man varit lite ledig? ;)

Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad härligt det låter!! Jag minns tillbaka till våra skoterturer för några år sen, innan diskbråcket. Då var man ibland så kall att man inte kände händerna! Att då komma hem till svärisarna å bada bastu, det var/är ju helt underbart!! ;)

Hoppas vi får mycket snö denna vintern så vi kan åka skoter igen. Det har varit så lite snö senaste åren så vi har inte ens tagit fram skotern. Hoppas, hoppas.

Jag har oxå kommit på födelsedagspresent, min bubbe fyller år i april. ;)

Hoppas du får sova gott inatt!

Kramen, Maria

2009-12-17 @ 23:42:04
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!

fyller nicco 30 nästa år? Herredumilde de kan man inte tro!

2009-12-18 @ 09:43:07
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jadu, helgen är fulltecknad. Min mor kommer upp imorgon (hon bor ju i Stockholm) å ska fira jul här uppe. Så vi ska ha henne å svärisarna på middag imorgonkväll. På söndag är hela familjen bortbjudna till vänner så mest hela dan lär gå åt där... En riktigt trevlig helg med familjemys med andra ord...

Hoppas ni får en trevlig helg med!!

Kramen, Maria

2009-12-18 @ 17:57:58
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0