Lördag!!

Idag är det löööördag gott folk!

Sitter med frukosten i högsta hugg och väntar på att bror ska vakna efter hans jobb-fest igår. Sen bär det av till Väla, förhoppningsvis för sista gången innan jul, haha! Nu får det snart vara nog.. Ett paket till mamma som ska inhandlas, sen är vi färdiga för i år. Har faktiskt bara varit mysigt att handla i år. Ingen stress, bara julklappar med lite tanke.. Perfekt!

Kollade på Jul med Ernst igår. Är inget fan av Ernst, men det programmet lyckades verkligen skapa ännu mer julkänsla hos mig. Ville ställa mig och börja baka och pyssla direkt. MEN har ingenstans att ha allt pyssel så får spara ideérna i bakhuvudet till nästa jul då vi har ett helt hus och en stooor trädgård att pynta ;) Lovely!
Men baka tänkte jag minsann göra, antingen imorrn eller på tisdag/onsdag. Myys!

Men åter till dagen, väla först sen hem och vända för att bege mig till Lund och världens bästa Åse och Mattias. Blir en lååång vinterfika och lite skitsnack så här innan jul.

Ikväll ska jag och min fina man visa oss på stan tillsammans ;) Ska dricka ett glas vin eller två och bara mysa. Blir perfekt!

Näe..äta upp frukosten och sen väcka bror får nog bli min plan!

Kram och njuuut av lördagen!


Jag på Björns bar i Göteborg förra vintern, mys! Vin och tapas och en hekväll med hjärtat..
Ska bli underbart med semester ihop! Från och med tisdag har vi 25 dagar..längsta någonsin ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter som en härlig dag du har framför dig! ;) Ha det bäst!!

Kramen, Maria

2009-12-19 @ 11:32:40
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0