Sämsta!

Hej på er!

Sista tisdagen på 2009...Vilket påminner mig om att det är HÖG tid för mig att påbörja tillbakablicken. Den förra hittar ni under just "Tillbakablickar" bland kategorierna!

Var på SATS igår och insåg att jag aldrig har varit i sämre form..någonsin. Fy!!! Hade kass flås redan efter första övningen, för att inte tala om hur jag kände mig efter fya benövningar och 10 minuter på löpbandet. Usch! Nej, vi gick och handlade frukt och gick hem för att göra oss av med knäck, rocky road och annan skit. Nu räcker de. O då pratar jag inte om vikt (jag vet att jag inte behöver gå ner nåt!) men jag känner i hela kroppen när jag bara äter onyttigt. Flåset blir uselt, är mycket svagare osv..

Så, fruktsallad blev det igår på kvällen och dagen idag startade med en vitaminproppad smoothie. Det är ju SÅ gott, förstår inte varför man inte dricker dom alltid? Nåja..Tror det blir lätt att dricka sådana i Karibien också, något säger mig att färsk frukt inte är en bristvara där ;)

Nu ska vi alldeles strax ut på väla och utnyttja våra presentkort där. Därefter kan man vaccinera sig mot "svinis" på sjukhuset. Jag velar nåt otroligt. Visst, man kan åka på det nere på Dominikanska...meeeeen tänk om jag blir dålig av sprutan nu då? Två dagar innan vi åker? Beslutsångest är väl det minsta man kan säga..

Ikväll blir det mys med Calle, Marina och kanske bror och Åse. Tacos (med fullkornsfajitas och massa grönsaker!!), spel och film :) Fast innan dess träning! ;)


Här innan hade vi tränat seriöst i flera månader... sen gick de utför :P

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Har oxå kommit på att jag måste fundera på tillbakablickar för året. Å, jag känner samma som du vad gäller träningen. Måste komma igång med det nu igen!! Det är ju så härligt att träna men det är så lätt att trilla dit å ligga i soffan.

Ha en härlig dag å kväll!!

Kramen, Maria

2009-12-29 @ 11:44:41
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0