Teenage dirtbag ;)

Hej på er!

Känns skumt med en "normal" måndag igen. Inte för att något är speciellt normalt för oss ändå.. Att vara lediga och bara vara är inte helt vanligt i detta huset!

Julen passerade, mysig, lagom och mättande ;). Blev en liten utgång efter jobbet på annandagen. Bara Vara och Zoobar. Den senaste hade lätt bäst stämning! Ett par cider och många skratt = den perfekta kvällen!
Igår blev en ganska seg söndag.. Men lyckades inhandla bord och stolar till vårt vardagsrum på nedanvåningen, första möbelköpet till huset ;) Underbart!


Denna matgrupp, dock känns bordet mycket ljusare i verkligheten..Men oavsett, här är det!

Hälsade på pappa och pimplade alldeles för mycket kaffe, hjälpte honom att installera sin webcam och sen hem för middag och Heroes.. Som jag somnade till :P

På kvällen blev det biodejt med Marina och Calle. Paranormal Activity.. Jisses. Jag var lite uppskrämd redan innan då kära Petter suttit och och berättat om den som om den var den värsta filmen någonsin. MEN... den var faktiskt mest komisk. Hoppade typ till två ggr på slutet.. Längsta timmen och 26 minuterna i mitt liv tror jag. Hmm.. Men det var trevligt oavsett ;).

Idag blev det ett sent uppvaknande, nu spelar Nicco tv-spel och jag väntar på att Cecilia och Sally ska dyka upp på en mysig fika.

Känns som att leva tonårsliv och ha jullov igen. Bio sent, sena serier på tv, tv-spel och fikor :P Haha jaja, kommer att komma tillbaka till jobb med sjukt laddade batterier faktiskt ;)

Nu ska jag koka lite kaffe!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad härligt det låter!! ;) Det blev utgång för oss oxå på annandagen. Sen har vi bara tagit det lugnt. Idag blev det stan en sväng men jag hittade inga kläder utan kom hem med några culd design changemanchetter åsså ett yankie candle som jag fick till halva priset. ;)

Bordet är ju supersnyggt. Det påminner lite om vårat då vi har tjockare ben å skiva, fast vi har ek.

Ha en fortsatt mysig ledighet.

Kramen, Maria

2009-12-28 @ 17:12:42
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: mami

Snyggt bord! Är dock rädd för att dina tänkta vita soffor blir för ljusa till detta bordet, eller? Ha en mysig dag, snart åker ni!

kram

2009-12-29 @ 10:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0